Intrebari Frecvente

1. CUM ADAUG UN PRODUS IN COS ?

Pentru  a comanda un produs, SC Fiterman Pharma SRL va pune la dispozitie o modalitate simpla de comanda. Astfel, pasii pe care trebuie sa ii urmati pentru a finaliza comanda, sunt urmatorii:

  1. Apasati butonul “ADAUGA IN COS”;
  2. Cand s-au ales toate produsele dorite, apasati butonul “COSUL MEU”;
  3. Verificati cantitatile comandate. Acestea se pot mari, micsora sau anula. Daca totul este in regula apasati pe “CONTINUA CU PLATA”;
  4. Facturare si livrare: pentru a ajunge la acest pas trebuie sa va logati sau sA va inregistrati daca este prima data cand comandati online pe site-ul nostru;
  5. Apoi veti fi rugat sa introduceti datele de livrare si facturare;
  6. Daca ati uitat parola contului puteti folosi functia “Am uitat parola” din sectiunea “Login” a Site-ului. Veti primi in cel mai scurt timp INFORMATII DESPRE RESETAREA PAROLEI pe adresa de e-mail furnizata.

Bineinteles, daca intampinati orice tip de problema pe parcursul procesului de lansare a comenzii, va rugam sa ne contactati folosind sectiunea “Contact” aflata pe pagina noastra de site.

2. CUM ELIMIN UN ARTICOL DIN COS ?

Veti putea elimina din cosul de cumparaturi produsul/produsele pe care nu il/le doriti atat timp cat nu ati procesat comanda.

3. CUM PLATESC ?

Plata se va efectua online. Poti plati cu card de debit sau credit.
Cardurile agreate de Fiterman Pharma S.R.L sunt: Visa, Visa Electron, MasterCard si Maestro, inrolate in sistemul 3D Secure sau neinrolate, emise in multiple monede nationale.

4. CUM AFLU STAREA COMENZII MELE ?

Poti afla starea comenzii tale, accesand link-ul care v-a fost trimis in e-mailul de confirmare  a comenzii. Pentru a ne consulta cu privire la livrare nu ezitati sa ne contactati la nr. 0232/252 855 sau prin intermediul adresei de e-mail [email protected]

5. CARE ESTE POLTICA DE LIVRARE ?

Livrarea produselor comandate se va face in functie de volumul comenzilor noastre si vom face toate eforturile ca produsele comandate sa ajunga la dumneavoastra in aproximativ de 3-5 zile lucratoare de la momentul confirmarii comenzii.

In cazul in care comanda de produse nu ajunge la dumneavoastra in timpul de livrare estimat, va adresam rugamintea de a ne contacta utilizand urmatoarele date: numarul de telefon 0232/252800 si adresa de e-mail: [email protected]. Nu ne face raspunzatori de eventualele intarzieri datorate de serviciul de curierat, statusul comenzilor putand fi urmarit accesand linkul din email-ul de confirmare a comenzii.

Taxele de livrare pot fi modificate in orice moment, fara notificare prealabila. Modificarile intra in vigoare din momentul in care se afiseaza pe pagina de web. In toate cazurile, se aplica taxele de livrare afisate in momentul in care se plaseaza comanda.

6. CARE ESTE COSTUL DE LIVRARE SI METODA DE TRANSPORT ?

Produsele sunt livrate prin serviciul de curierat FAN Courier.

Costul de expediere a unei comenzi este de 20 lei/colet indiferent de numarul de kg sau km (Tarifele includ TVA). Comenzile care depăşesc 100 RON beneficiază de transport gratuit (pe teritoriul României).

Pentru orice problemă privind procesul de livrare, nu ezitaţi să ne contactaţi.

Localitati de livrare: Livrarea se face in toate localitatile din Romania. Nu livram comenzi in afara tarii.

7. CUM FAC UN RETUR ?

Ne dorim ca toti clientii nostri sa fie multumiti. Poti returna produsele cumparate in termen de maxim 14 zile. Vom rambursa costul integral al oricarui produs neutilizat, sigilat si nedeteriorat in termen de maxim 14  zile calendaristice de la data returnarii.

Pentru a va exercita dreptul de retragere va rugam sa completati formularul de retragere.

Produsul returnat trebuie sa fie neutilizat, sigilat si nedeteriorat impreuna cu documentele de livrare care l-au insotit. Cand vom primi pachetul, vom inspecta starea produselor inainte de a procesa sau rambursa produsele returnate.

Costul generat de returul total/partial al produselor va fi suportat de catre client. Returul se va realiza doar prin serviciul de curierat rapid, nu prin Posta Romana. Pentru informatii suplimentare in legatura cu returnarea produselor, te rugam sa contactezi Serviciul de Relatii cu Clientii la 0232/252800 sau sa ne scrii la adresa de e-mail [email protected]